rahim maarof cinta kristal

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Rahman Hassan Azizah Mohammad Awas Kru.


Rahim Maarof Cinta Kristal Lyrics Lyrics Com

Genres Moods Themes Blues.

. Rahim Maarof Cinta Kristal Sinar matamu bagai api menyambar Haruskah engkau dan aku sama Bara restu cintamu aku terpandang Oleh pancaran demi cinta kristal Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci Kini aku mengenal akan kepastian Agungnya cintamu Hangat membakar panas membara Mentari cintaku ini jangan dipadamkan Jika terpadam fanalah harapan. Listen to Cinta Kristal on Spotify. Listen to Cinta Kristal on Spotify.

Racun Dan Penawar. More by Rahim Maarof. LayannnnnSUBSCRIBE Channel BraderRockers untuk mendengar lagu-lagu klasik slow rock yang sentiasa berirama di dalam ingata.

Rahim Maarof Song 2010. Ku Tahan Sebak Didada. Tetap Menanti - Rahim Maarof Vol3.

Oleh pancaran demi cinta kristal kini aku terlontar ke dasar cintamu suci kini aku mengenal akan kepastian agungnya cintamu hangat membakar panas membara mentari cintaku ini jangan dipadamkan jika terpadam fanalah harapan kasih tunjukkan aku murni cintamu pasti biar aku ilhamkan akan kesucian kasih dan cintamu terus memancar terus membara. Listen to Cinta Kristal on Spotify. Cinta Kristal Kristal 2009 Istana Menanti Memori Hit 2010 Usang Rahim Maarof 1994 Tetap Menanti Tetap Menanti - Rahim Maarof Vol3 1982 Lizawati Klasik Emas Retro 2002 Cinta Kristal Memori Hit 2010 Albums See All Memori Hit 2010 Kristal 2009 Rahim Maarof 1994 Aku Masih Setia Pada Mu 1983 Tetap Menanti - Rahim Maarof Vol3 1982.

Rahim Maarof Album 2016 10 songs. Check out Cinta Kristal by Rahim Maarof on Amazon Music. Am sinar matamu bagai f api menyambar e haruskah engkau am dan aku sama am bara restu cintamu f aku terpandang e oleh pancaran demi am cinta kristal dm g e kini aku terlontar ke am f dasar cintamu suci dm g e kini aku mengenal akan am kepastian am f agungnya cintamu dm hangat membakar panas e membara am mentari cintaku ini f jangan dipadamkan.

Ia diterbitkan oleh komposer Rahim Othman selepas kumpulan Rahim Maarof Whitesteel dibubarkan pada 1987. Lirik Lagu Cinta Kristal Rahim Maarof Cinta Kristal Sinar matamu bagai api menyambar Haruskah engkau dan aku sama Bara restu cintamu aku terpandang Oleh pancaran demi cinta kristal Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci Kini aku mengenal akan kepastian Agungnya cintamu Hangat membakar panas membara Mentari cintaku ini jangan dipadamkan. 5 min 15 sec.

The Best Of Me Rahim Maarof. Tetap Menanti - Rahim Maarof Vol3. Aku Masih Setia Pada Mu.

Rahim Maarof Song 2009. Stream songs including Hipokrasi Cinta Kristal and more. 5 min 15 sec.

Aku Masih Setia Pada Mu. Cinta kristal - rahim maarof am f em am sinar matamu bagai api menyambar haruskah engkau dan aku sama am f em am bara restu cintamu aku terpanggang oleh pancaran demi cinta kristal dm g e am em f. Rahim Maarof tabs chords guitar bass ukulele chords power tabs and guitar pro tabs including cinta kristal falsafah cinta gurindam jiwa istana menanti jangan kau rayu.

41 min 48 sec. Listen to Kristal on Spotify. Listen to Cinta Kristal on Spotify.

Ramlee Hanya Nyanyian Dalam Sepi Chris Vadham Suraya Headwind Bila Larut Malam Puan Sri Saloma Tak Mengapa A. Rahim Maarof Song 2020. Akhirnya Ku Mengerti Matahari Rahim Maarof.

More by Rahim Maarof. The Best Of Me Rahim Maarof. Listen to Kristal by Rahim Maarof on Apple Music.

Ku Tahan Sebak Didada Rahim Maarof. Rahim Maarof Song 2015. Cinta Kristal Rahim Maarof.

Find album reviews songs credits and award information for Kristal by Rahim Maarof on AllMusic. Kristal adalah sebuah album studio kelima penyanyi tersohor Rahim Maarof yang bernuansa rock dan telah diedarkankan oleh BMG Pasific di Malaysia Indonesia Singapura dan Brunei pada tahun 1988. Penjara Cinta Rahim Maarof.

Cinta Kristal 100 Lagu-Lagu Popular Pilihan DJ Chauari Selamat 2015 5 min 14 sec Rahim Maarof More from 100 Lagu-Lagu Popular Pilihan DJ Chauari Selamat Go to Album Getaran Jiwa Tan Sri P.


Cinta Kristal Lirik By Rahim Maarof Youtube


Rahim Maarof Cinta Kristal Hq Youtube


Stream Cinta Kristal Rahim Maarof Mus May By Faizal Adlan Listen Online For Free On Soundcloud


Rahim Maarof Cinta Kristal Youtube


Cinta Kristal By Rahim Maarof On Amazon Music Amazon Com


Stream Cinta Kristal Rahim Maarof By Mohd Taqiyuddin Listen Online For Free On Soundcloud


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Rahim Maarof Kristal 2016 Cd Discogs


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Rahim Maarof Nostalgia 1992 1998 2003 Cd Discogs


Rahim Maarof Cinta Kristal Cover Youtube


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Rahim Maarof Kristal 1988 Vinyl Discogs


Rahim Maarof Cinta Kristal Lirik Youtube


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Mtv Karaoke Rahim Maarof Cinta Kristal Shopee Malaysia


Cinta Kristal Song By Rahim Maarof Spotify


Rahim Maarof Nasihat Abang Youtube

No comments for "rahim maarof cinta kristal"